Apr 17, 2017

Betul ka no aku yang diaorang panggil ni?


Betul ka no aku yang diaorang panggil ni ?
Hahahahaha....Sebelum ni Eirna ada story yang kami anak beranak join Larian Bendera Negaraku kan?
Utk larian tu memang x ada finisher medal tapi ada cabutan bertuah sebanyak 150 dan 10 hadiah utama barangan elektrik.

Untuk runner sahaja tau cabutan bertuah tu...Asalnya nak balik la sebab no bib kami berdua tak ada dlm list utk menang hamper.Jadi Eirna tanya Mr E samada nak tunggu atau balik.Mr E suruh stay dulu sebab balik nanti tak ada benda apa nak buat.Sambil bergurau dengan Eirna kot boleh menang hadiah utama satu...

Best masa pengacara cabut no bertuah sebab banyak no bib yang naik tapi tuan punya bib dh balik...Kami semua pakat sorak suruh cabut lain...Masa tu Eirna target nak peti sejuk jenama Samsung.Alamak dapat kat orang lain la....
Cuma tinggal 2 sahaja hadiah utama yang masih ada untuk pemenang yg bertuah..TV jenama Samsung 40" dan 50"......Kiranya hadiah tempat ke-2 dan pertama la....
Dalam hati dok kata kalau la TV ni aku yang punya....
Tiba-tiba dengar no yang dipanggil...Aik? Bukan no bib aku ka?
Ya la...Memang no bib Eirna yang dipanggil....
Alhamdulilah...rezeki anak-anak hari tu....Dapat TV 40"

 Ni la hadiah yang Eirna katakan tu..2023

4 comments:

  1. Saya pulak yang excited bila baca entry nih! tahniah akak dapat Tv! Murah rezeki..nasib baik tak balik hehe. Btw saya baru follow akak..kalau free2 singgahlah blog arepnakbebel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe...Tu la...Nasib la..Rezeki anak2 tu..Kak dah BW blog Luqman.

      Delete

Thanks a lot for your comment..